Aktualności

Moja okolica, mój SPAR!

31.10.2017

spar-plakat-b1-moja-okolica-5-cdr01-strona-1.jpg

Wprowadzamy nową komunikację marki SPAR, opartą o hasło „Moja okolica, mój SPAR”. 

 

Nowa strategia komunikacji naszej marki oparta jest na czterech hasłach-filarach: 

  • Dumnie Polski,
  • Wspieramy Lokalność,
  • Wygoda Codziennych Zakupów 
  • Doskonała Oferta, Niskie Ceny 

i podkreśla przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępność lokalnych produktów oferowanych w sklepach SPAR. Chcemy w ten sposób jeszcze bardziej niż dotychczas uwypuklić znaczenie rodzimych produktów i potraw z nich tworzonych. Celem nowej linii komunikacji jest również promocja rodzinnego charakteru zakupów, dokonywanych nie tylko wspólnie, ale co równie ważne przy dzisiejszym tempie życia – szybko i wygodnie w okolicznym sklepie. Takie zakupy to nie tylko zaoszczędzony czas, który można przeznaczyć dla najbliższych, ale także szeroki wybór spośród oferty asortymentowej oraz pewność pochodzenia produktów, po które sięga klient. Polski rynek od kilku lat obserwuje rosnący trend tzw. etnocentryzmu konsumenckiego, polegający na wspieraniu lokalnych producentów, dlatego jako SPAR i część polskiej Grupy Kapitałowej Bać-Pol, wpasowujemy się w ten trend i promujemy zaangażowanie oraz wzajemne współdziałanie lokalnej społeczności, rolników i producentów.

 

Hasła-filary nowej komunikacji mają dodatkowo zaznaczyć fakt, że jesteśmy siecią znajdującą się w polskich rękach, gdzie właścicielami sklepów są lokalni przedsiębiorcy działający w oparciu o franczyzę. Podkreślają one także to, że współpraca oparta na partnerstwie pozwala zagwarantować najwyższą jakość przy niskiej cenie oferowanych towarów, które stanowią znane marki, świeże, lokalne produkty i niepowtarzalny asortyment markek własnych. Zapewniamy też coraz większą dostępność sklepów SPAR w Polsce, których jest już obecnie ponad 250, oraz ciągłe dostosowywanie ich pod bieżące potrzeby konsumentów.

 

Nowa komunikacja jako pierwsza została wdrożona w testowanym w Krakowie przy ul. Stradomskiej koncepcie convenience i od tej chwili będzie wykorzystywana we wszystkich nowo otwieranych, a także odświeżanych sklepach sieci. Dodatkowo wszystkie sklepy sieci SPAR Polska zostaną zaopatrzone w materiały POS wspierające komunikację nowej strategii.


Powrót