Aktualności

SPAR z Gwiazdą Jakości Obsługi 2018

16.03.2018

SPAR Polska został laureatem  wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2018. Nagroda przyznana przed Polski Program Jakości Obsługi stanowi potwierdzenie docenienia przez Klientów naszych starań, aby standardy obsługi i poziom dbałości o Klienta były na najwyższym poziomie.

 

 Nagroda została wręczona na gali, która odbyła się 15 marca br. w Business Center Club, odebrał ją Wiceprezes Zarządu Spar Polska Andrzej Figiel. Wyróżnienie Gwiazdą Jakości Obsługi ma dla nas szczególną wartość, gdyż przyznawane jest na podstawie badań opinii Klientów. Laureatami co roku zostają firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę, a także zyskują pozytywne rekomendacje klientów.  Wśród nagrodzonych znajdują się firmy, będące liderami w swoich branżach, postrzegane jako przyjazne dla konsumentów i godne zaufania. Wyróżnione firmy otrzymują najwyższe noty konsumentów, głosujących przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl. Gwiazda Jakości Obsługi pokazuje firmom jak ważne jest ciągłe zaangażowanie w dialog z klientem. Komunikuje też wartości, którymi na co dzień warto kierować się w biznesie i w walce o zadowolenie klientów, takie jak uprzejmość, sprawność obsługi, rzetelność czy wysokie kompetencje pracowników.

 

Satysfakcja Klientów jest priorytetem naszej sieci. Cieszymy się, że wysiłek naszych sklepów został dostrzeżony przez konsumentów.  Będziemy dokładać wszelkich starań, aby standardy obsługi były na jak najwyższym poziomie!

dsc4929.jpg
dsc4925.jpg
dsc5026.jpg
dsc5676.jpg

Powrót